2013年3月29日 星期五

Taylor Swift - Crazier 中文翻譯歌詞




泰勒絲 - 飄飄欲仙

《孟漢娜電影版》插曲



I never gone with the wind
我不曾與風隨行
Just let it flow
無所去向
Let it take me where it wants to go
任由風帶我去它想去的地方
'Till you open the door there's so much more
直到你為我敞開了大門
I've never seen it before
發現這世界有許多我從沒看過的景色

I was trying to fly
我曾試著飛翔
But I couldn't find wings
但卻找不到翅膀
But you came along and you changed everything
你的出現卻改變了我的世界

You lift my feet off the ground
你讓我飄飄欲仙
You spin me around
你讓我神魂顛倒
You make me crazier
我越來越為你瘋狂
crazier
越來越瘋狂

Feels like I'm falling
好似墜入深深愛河
And I...I'm lost in your eyes
而我…我迷失在你的雙眼中
You make me crazier
我越來越為你瘋狂
crazier
越來越瘋狂
crazier
越來越瘋狂

I watched from a distance as you made life your own
我站在遠方看著你所建築的夢想
Every sky was your own kind of blue
你的天空每片都是專屬你的藍色
And I wanted to know how that would feel
我一直想知道那是什麼感覺
And you made it so real
而你讓夢想真實

You showed me something that I couldn't see
你讓我看到那些我不曾在意的
You opened my eyes and you made me believe
你拓展我的視野 讓我深信不疑

You lift my feet off the ground
你讓我飄飄欲仙
You spin me around
你讓我神魂顛倒
You make me crazier
你讓我越來越瘋狂
crazier
越來越瘋狂


Feels like I'm falling
好似墜入深深愛河
And I...I'm lost in your eyes
而我…我迷失在你的雙眼中
You make me crazier
我越來越為你瘋狂
crazier
越來越瘋狂
crazier ladynerdy.blogspot.tw
越來越瘋狂



Baby you showed me what living is for
寶貝 你告訴我生命的意義
I don't want to hide anymore
我再也不想隱藏這份感情了

You lift my feet off the ground
你讓我飄飄欲仙
You spin me around
你讓我神魂顛倒
You make me crazier
我越來越為你瘋狂
crazier
越來越瘋狂


Feels like I'm falling
好似墜入深深愛河
And I...I'm lost in your eyes
而我…我迷失在你的雙眼中
You make me crazier
我越來越為你瘋狂
ladynerdy.blogspot.tw crazier
越來越瘋狂
crazier

越來越瘋狂
crazier
越來越瘋狂
crazier
瘋狂愛你

沒有留言:

張貼留言

謝謝你們的支持
只想讓大家知道
就算我沒有回覆
每個留言我都有看到:)
翻譯有錯誤還請多多指教喔!