2014年6月27日 星期五

Two Is Better Than One 中文翻譯歌詞 - Boys Like Girls feat. Taylor Swift



Two Is Better Than One (feat. Taylor Swift)



I remember what you wore on the first day
猶記初次見面妳的打扮
You came into my life and I thought hey
妳闖入我的生命 讓我不禁覺得
You know, this could be something
我們應該很適合

'Cause everything you do and words you say
妳做的每件事情  妳說的每個字眼
You know that it all takes my breath away
都讓我屏息
lady nerdy And now I'm left with nothing
我已付出所有

So maybe it's true that I can't live without you
或許,我不能沒有你
And maybe two is better than one
或許,兩個人好過形單影隻
But there's so much time to figure out the rest of my life
我還有很多時間可以尋覓人生真諦
And you've already got me coming undone
但妳早讓我傾心不已
And I'm thinking two is better than one
或許,兩個人好過一個人

I remember every look upon your face
你的每個表情我都記得
The way you roll your eyes, the way you taste
妳凝視的眼神 妳品嘗美食的神情
You make it hard for breathing
妳讓我更難以呼吸

'Cause when I close my eyes and drift away
每次我閉上眼
I think of you and everything's okay
我都會想起你 一切如此美好
I'm finally now believing ladynerdy
現在我終於深信

Then maybe it's true that I can't live without you
或許,我不能沒有你
And maybe two is better than one
或許,兩個人好過形單影隻
But there's so much time to figure out the best of my life
我還有很多時間可以尋覓真愛
And you've already got me coming undone
但妳早讓我傾心不已
And I'm thinking two is better than one
或許,兩個人好過一個人


I remember what you wore on the first day
猶記妳第一次約會的打扮
You came into my life and I thought hey
妳闖入我的生命 讓我不禁覺得...

Maybe it's true that I can't live without you
或許,我不能沒有你
Maybe two is better than one
或許,兩個人好過形單影隻
There's so much time to figure out the best of my life
我還有很多時間可以尋覓真愛
And you've already got me coming undone
但妳早讓我傾心不已

And I'm thinking, ooh, I can't live without you
我不能沒有你
'Cause, baby, two is better than one
因為,親愛的,兩個人好過形單影隻
There's so much time to figure out the best of my life
我還有很多時間可以尋覓真愛
But I've figured out with all that's said and done
但我已瞭解真正重要的事情...

Two is better than one
兩個人好過行隻影單 
two is better than one
雙雙對對好過行隻影單

*收錄在 Boys Like Girls 專輯 "Love Drunk"

沒有留言:

張貼留言

謝謝你們的支持
只想讓大家知道
就算我沒有回覆
每個留言我都有看到:)
翻譯有錯誤還請多多指教喔!