2013年4月14日 星期日

Taylor Swift - Untouchable 中文翻譯歌詞


Untouchable
遙不可及

Written by Swift/Barlowe/Barlowe/James





Untouchable like
遙不可及的
A distant diamond sky
就像遠方的星空
I'm reaching out
我還是伸出手
And I just
但我卻無法
Can't tell you why
說個明白

I'm caught up in you
我為你著迷
I'm caught up in you
我為你著迷

Untouchable burning
燃燒得比陽光還灼熱
Brighter than the sun
讓人觸碰不得
And when you're close
每當你靠近
I feel like coming undone
我就感到目眩神迷

In the middle of the night
在深夜
When I'm in this dream
在夢裡
It's like A million little stars
彷彿天空百萬顆星星
Spelling out your name
拼湊出你的名字
You gotta come on, come on
快來吧,快來吧
Say that we'll be together
說我們會永遠在一起
Come on, come on
快來吧,快來吧
Little taste of heaven
宛如置身天堂

It's half full
等得太久了
And I won't wait here All day
我想我不會整天耗在這裡
I know you're saying
我知道你說
That you'd be here Anyway
不管如何你將在留這裡

But you're
但你

Untouchable burning
燃燒的比陽光還灼熱
Brighter than the sun
讓人觸碰不得
And when you're close
每當你靠近
I feel like coming undone
我就感到目眩神迷



ladynerdy In the middle of the night
在深夜
When I'm in this dream
在夢裡
It's like A million little stars
彷彿天空百萬顆星星
Spelling out your name
拼湊出你的名
You gotta come on, come on
快來吧,快來吧
Say that we'll be together
說我們會永遠在一起
Come on, come on
快來吧,快來吧


In the middle of the night
在深夜
Wakin' from this dream
在夢中醒來
I wanna feel you By my side
我想要感受你在身旁
Standing next to me
就在觸手可及之處
You gotta, come on, come on
快來吧,快來吧
Say that we'll be together
說我們不會分開
Come on, come on
快來吧,快來吧
Little taste of heaven
宛如置身天堂

Oh, oh
Oh, oh
I'm caught Up in you
我為你著迷
Oh, oh
Oh, oh
Oh, oh

It's your ladynerdy.blogspot.tw
你內心
Untouchable burning
燃燒得比太陽耀眼
Brighter than the sun
難以觸及
Now that you're close
你的靠近
I feel like coming undone
讓我目眩神迷


In the middle of the night
在深夜
When I'm in this dream
在夢裡
It's like A million little stars
彷彿天空百萬顆星星
Spelling out your name
拼湊出你的名
You gotta come on, come on
快來吧,快來吧
Say that we'll be together
說我們會永遠在一起
Come on, come on
快來吧,快來吧

Oh, oh


In the middle of the night
在深夜
We can form this dream
我們能重新編織這個美夢
I wanna feel you By my side
我要感受你在身旁
Standing next to me
就在觸手可及之處
You gotta, come on, come on
快來吧,快來吧
Say that we'll be together
說我們不會分開
Come on, come on
快來吧,快來吧
Little taste of heaven
宛如置身天堂

沒有留言:

張貼留言

謝謝你們的支持
只想讓大家知道
就算我沒有回覆
每個留言我都有看到:)
翻譯有錯誤還請多多指教喔!